Yhteystiedot | Contact

Yhteystiedot  --  Contact Information

Mistä meidät voi löytää?  --  Where to find us?

Yhdistys

Tampere Hacklab ry

2419748-5

Pikaviestimet  --
Instant Messages:

Matrix: #tampere:hacklab.fi  , sillattu IRC- ja Telegram-viestimiin. Pikaviestinten ohjeet -- Instant messaging instructions

Postiosoite:

Ahlmanintie 56, 33800 Nekala, Tampere

Käyntiosoite  --
Premises:

Ahlmanintie 56, 33800 Nekala, Tampere. Katso tarkemmat saapumisohjeet tältä sivulta.
Postituslista  --
Mailing List:

hs.the5thwave miukumauku freelists.org

Sähköposti  --

info mauku tampere.hacklab.fi
hallitus miuku tampere.hacklab.fi

HUOM! näitä lukee lähinnä yhdistyksen hallitus.
Tiloihin, koneisiin, yms. liittyvissä asioissa kannattaa olla yhteyksissä yhteisöön esimerkiksi sähköpostilistalla, pikaviestimissä tai keskustelufoorumilla (discourse).

Puhelin  --  Telephone:

Puhelinnumero on hacklabin tiloihin.

Pankkiyhteys:

Tampere Hacklab ry
IBAN: FI47 1146 3001 1288 31
BIC:NDEAFIHH

Käytä maksaessasi jäsenmaksuja aina viitenumeroa joka löytyy jäsenyydenhallintapalvelusta

Verkkolaskuosoite: FI4711463001128831
OVT-tunnus: 003724197485
Operaattoritunnus:    NDEAFIHH
Ohje laskuttajille:

Jos haluat laskuttaa yhdistystä jostain, voit tehdä sen verkossa käyttämällä yo. tietoja omasta verkkopankistasi tai taloushallinnan järjestelmästäsi. Tällöin maksuprosessista jää muutama nykyään turha vaihe välistä pois, kuten laskun postittaminen ja laskun tietojen kopioiminen puolin ja toisin.

Vastuuhenkilöt (Wikissä) -- Responsible persons (on Wiki)

Avoimet tiistait  --  Tuesday Tours

Joka tiistai kello 18.00 jälkeen on hacklabilla avoimet ovet. Tällöin kuka tahansa voi vapaasti tulla tutustumaan yhteisön toimintaan.

Pikaviestimet  --  Instant Messaging

Nopein tapa tutustua toimintaan ja esittää kysymyksiä on poiketa aktiivisilla pikaviestinkanavallamme. Tarkemmat ohjeet tästä.

The fastest way to get to know the activities and ask questions is to visit our active instant messaging channels. More detailed instructions here.

Postituslista  --  Mailing List

Tärkeimmät tiedotukset tulevista tapahtumista ja tilaisuuksista lähetetään postituslistalle. Listalle voi liittyä antamalla sähköpostiosoitteensa tällä sivulla.

Listalta poistuminen tapahtuu omatoimisesti - ohjeet on jokaisen sähköpostin lopussa.