Liity jäseneksi

Join As A Member (English)

Tampere Hacklabin toiminnan taustalla on Tampere Hacklab ry, jonka jäsenyys vaaditaan tilankäyttöoikeuteen. Toiminta pyörii vapaaehtoisvoimin. Jokaisen jäsenen osallistumista ja tukea yhteisön hyväksi tarvitaan ja arvostetaan suuresti.

Tilankäyttömaksu

• Maksetaan joka kuukausi riippumatta siitä käyttääkö tilaa vai ei.
  • Suositus on 40 € / kuukausi. Kuitenkin esimerkiksi opiskelijat, työttömät ja nuoret voivat omantunnon mukaan alentaa maksua: Minimimaksu on 10 € / kuukausi.
  • Kuukausimaksut sisältävät yhdistyksen vuosittaisen jäsenmaksun.

Tilankäyttöoikeus

• Tilankäyttömaksulla saat ympärivuorokautisen tilankäyttöoikeuden.
  • Isojen koneiden käyttö omatoimisesti on mahdollista asiaankuuluvan koulutuksen jälkeen.
  • Sinulla on mahdollisuus vuokrata lisätilaa keskeneräisiä projekteja varten (20 €/m2 / kuukausi).
  • Tilankäyttöoikeutettuna hyväksyt tilaa koskevat säännöt.
  • Ovien avaaminen toimii puhelimitse.

Yhdistyksen jäsenyys

• Vuodelle 2022 jäsenmaksun suuruus on 30 € / vuosi.
  • Vuosittaista jäsenmaksua ei tarvitse maksaa jos maksat kuukausittaista tilankäyttömaksua.
  • Yhdistyksen jäsenet saavat osallistua koulutuksiin ja tapahtumiin.
  • Alaikäisten toiminta tapahtuu hacklabin tiloissa ohjatusti ja isojen koneiden käyttö vain valvotusti.

Jäsenyys edellyttää yhdistyksen sääntöjen hyväksymistä. Voit tutustua sääntöihin tästä: Tampere Hacklab ry:n säännöt. Tutustu etukäteen myös jäsenen ohjeeseen, jossa kerrotaan erilaisia käytännön asioita tilan käytöstä.

Tee jäsenhakemus

Hakemuksen tehtyäsi saat vahvistusviestin. Hallitus käsittelee hakemuksesi kahden viikon sisään ja saat hyväksynnästä vahvistuksena sähköpostin. Tarkkaile roskapostiasi tämän ajan.

Jos et ole saanut mitään vastausta noin 2 viikon jälkeen, voit lähestyä kohteliaasti maililla (hallitus at tampere.hacklab.fi) ja kysyä, onko hakemus saapunut perille.

Ole ystävällinen, älä lähetä kiirehtimisviestejä; jäsenrekisteriä hoitava henkilö käsittelee hakemuksia ryhmittäin.