Liity Jäseneksi

Join As A Member (English)

Tampere Hacklabin toiminnan taustalla on Tampere Hacklab ry, jonka jäsenyys vaaditaan tilankäyttöoikeuteen. Toiminta pyörii vapaaehtoisvoimin. Jokaisen jäsenen osallistumista ja tukea yhteisön hyväksi tarvitaan ja arvostetaan suuresti.

Tilankäyttömaksu

10 - 40 € / kk

• Yhdistyksen välttämättömien kulujen kattamiseen tarvitaan n. 25 € / kk per jäsen. Tämän ylittävä osuus mahdollistaa toiminnan kehittämisen.
  • Saat ympärivuorokautisen tilankäyttöoikeuden.
  • Sisältää yhdistyksen jäsenyyden.
  • Maksetaan joka kuukausi riippumatta siitä käyttääkö tilaa vai ei.

Yhdistyksen jäsenyys

30 € / vuosi

• Saat osallistua koulutuksiin ja tapahtumiin.

Jäsenyys edellyttää yhdistyksen sääntöjen hyväksymistä: Tampere Hacklab ry:n säännöt.
Tutustu etukäteen myös jäsenen ohjeeseen, jossa kerrotaan erilaisia käytännön asioita tilan käytöstä.

Tee jäsenhakemus

Hakemuksen tehtyäsi saat vahvistusviestin. Hallitus käsittelee hakemuksesi mahdollisimman pian, ja saat hyväksynnästä vahvistuksena sähköpostin. Tarkkaile roskapostiasi tämän ajan.

Jos et ole saanut mitään vastausta noin 2 viikon jälkeen, voit lähestyä kohteliaasti maililla (hallitus at tampere.hacklab.fi) ja kysyä, onko hakemus saapunut perille.

Ole ystävällinen, älä lähetä kiirehtimisviestejä.